Hulpverlening Regio A&V

Woon je in de regio Alblasserwaard & Vijfheerenlanden of West-Betuwe en wil je je aanmelden voor christelijke hulpverlening of informatie opvragen? Bel dan naar het algemeen advies- en informatienummer 0318 - 54 78 70.

Woon je buiten deze regio? Dan kun je terecht bij de regio Rotterdam , Utrecht of Gouda.

Regio West-Betuwe

De eigen bijdrage voor de hulpverlening is € 55,00 per gesprek voor individuele begeleidingsgesprekken en € 65,00 voor relatiegesprekken. Hiermee draag je samen met de participerende kerken bij, om op een financieel verantwoorde manier de hulpverlening te realiseren. Er kunnen echter omstandigheden zijn, waardoor je niet in staat bent om dit bedrag te betalen. Wanneer dit op jou van toepassing is, hebben we graag contact met je om samen naar een oplossing te zoeken, zodat we toch van betekenis voor je kunnen zijn.

DMW Alblasserwaard & Vijfheerenlanden

DMW (Stichting Diaconaal Maatschappelijk werk) Alblasserwaard & Vijfheerenlanden is in 1996 opgericht door een aantal diaconieën uit de regio. Zij signaleerden een grote behoefte aan identiteitsgebonden hulpverlening bij psychische, relatie-en opvoedproblemen. De stichting is een samenwerking aangegaan met Stichting Schuilplaats. De gesprekken vinden plaats in Sliedrecht.

Financieel ondersteunen

Voor DMW A&V ontvangen we structurele bijdragen van de participerende kerken uit de regio Alblasserwaard en Vijfheerenlanden en van een aantal burgerlijke gemeenten. Dit betekent dat voor inwoners van de gemeenten Hardinxveld-Giessendam, Molenlanden, Vijfheerenlanden en Sliedrecht de hulpverlening kosteloos is.

Aan inwoners van burgerlijke gemeenten die onze stichting niet structureel subsidiëren wordt een eigen bijdrage voor de hulpverlening van € 25,00 per gesprek gevraagd. Er kunnen echter omstandigheden zijn, waardoor je niet in staat bent om dit bedrag te betalen. Wanneer dit op jou van toepassing is, hebben we graag contact met je om samen naar een oplossing te zoeken, zodat we toch van betekenis voor je kunnen zijn. Voor alle inwoners geldt, indien je niet in staat bent om naar de locatie te komen, kunnen wij (in noodzakelijke situaties) bij je thuis komen. Hiervoor geldt dan een reiskostentarief van € 0.39 per gereden kilometer.

Uw steun voor dit belangrijke werk is van harte welkom! U kunt een gift overmaken op: NL07RABO0359341764 t.n.v. de Stichting Diaconaal Maatschappelijk Werk A&V te Sliedrecht o.v.v. 'Diaconaal Maatschappelijk Werk A&V’. Hiermee maakt u het mogelijk dat mensen die de eigen bijdrage niet kunnen betalen toch de noodzakelijke hulp en ondersteuning krijgen. Namens hen: hartelijk dank!

Voor meer informatie over financiën en vergoedingen verwijzen we naar Financiën.

Medewerkers

Jojanneke