Hulpverlening Noord-Nederland

Op dit moment is er vanuit Stichting Schuilplaats geen  hulpverleningsaanbod vanuit Staphorst voor de regio Noord Nederland. Ben je woonachtig in de regio Noord-Nederland en heb je hulp nodig? Je kunt bij ons terecht op de locatie Veenendaal. Bel hiervoor naar het algemeen advies- en informatienummer 0318 – 54 78 70.

Voor meer informatie en/of hulpvragen is er elke werkdag van 8.30 tot 10.00 uur telefonisch spreekuur. Je hebt dan rechtstreeks contact met een hulpverlener, die aangeeft hoe het vervolgtraject eruit zou kunnen zien. Buiten dit spreekuur krijg je een telefoniste aan de lijn of een antwoordapparaat. Hulpvragen kun je ook via het contactformulier indienen.

Financiële bijdrage

Stichting Schuilplaats ontvangt financiële steun van kerken en particulieren die het werk van Stichting Schuilplaats een warm hart toedragen. Op deze wijze kunnen we de hulpverlening laagdrempelig en toegankelijk houden. Daarnaast vragen we aan jou een financiële eigen bijdrage voor de hulpverlening op basis van een machtiging.

De eigen bijdrage voor de hulpverlening is € 35,00 per gesprek voor individuele begeleidingsgesprekken en € 45,00 voor relatiegesprekken. Hiermee draag je samen met kerken en particulieren bij, om op een financieel verantwoorde manier de hulpverlening te realiseren. Er kunnen echter omstandigheden zijn, waardoor je niet in staat bent om dit bedrag te betalen. Wanneer dit op jou van toepassing is, hebben we graag contact met je om samen naar een oplossing te zoeken, zodat we toch van betekenis voor je kunnen zijn.

Stichting Schuilplaats is genoodzaakt om de eigen bijdrage te verhogen ten opzichte van voorgaande jaren. Vanaf 1 januari 2019 is de eigen voor de hulpverlening in Midden Nederland:

• Individuele gesprekken : € 45,00 per gesprek
  • Relatiegesprekken : € 55,00 per gesprek.

Indien je niet in staat bent om naar de locatie te komen, kunnen wij (in noodzakelijke situaties) bij je thuis komen. Hiervoor geldt dan een reiskostentarief van € 0.39 per gereden kilometer.

Uw steun voor dit belangrijke werk is van harte welkom! U kunt een gift overmaken op   NL18 INGB 0001341400  ten name van Stichting Schuilplaats o.v.v. ‘Diaconaal Maatschappelijk Werk Noord Nederland’. Hiermee maakt u het mogelijk dat mensen die de eigen bijdrage niet kunnen betalen toch de noodzakelijke hulp en ondersteuning krijgen. Namens hen: hartelijk dank!

Voor aanvullende informatie over financiën verwijzen we u naar Financiën.