Hulpverlening Regio Utrecht

Informatie en aanmelden

Voor informatie en/of hulpvragen kun je ons   contactformulier  gebruiken.  Je kunt ook telefonisch contact opnemen op 0318-547870. Wanneer wij de telefoon niet op kunnen nemen vragen wij je de voicemail in te spreken. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug.  Woon je buiten deze regio, zie dan voor verdere informatie onder 'locaties'.

Financiële bijdrage

Stichting Schuilplaats biedt hulpverlening aan mensen uit Regio Utrecht. De gesprekken vinden plaats op één van de drie gesprekslocaties (Huizen, Scherpenzeel en Woudenberg). Voor de inwoners van Huizen, Scherpenzeel en Woudenberg  gelden  specifieke  financiele afspraken . Deze informatie vind je  de betreffende locatie. Voor de overige inwoners van de regio Utrecht geldt een eigen bijdrage € 67,50 per uur. Per 1 april wordt de eigen bijdrage verhoogd naar € 85,00 per uur.

Voor de hele regio geldt dat de eigen bijdrage wordt gefactureerd per contactmoment (begeleidingsgesprekken, telefoon, e-mail, whatsapp) en de daarbij noodzakelijke verslaglegging, in geval het contactmoment 10 minuten of meer tijd heeft gevraagd van de hulpverlener.

Er kunnen echter omstandigheden zijn, waardoor je niet in staat bent om dit bedrag te betalen. Wanneer dit op jou van toepassing is, hebben we graag contact met je om samen naar een oplossing te zoeken, zodat we toch van betekenis kunnen zijn.

Indien je niet in staat bent om naar de locatie te komen, kunnen wij (in uitzonderlijke situaties) bij je thuis komen. Hiervoor worden reiskosten en reistijd in rekening gebracht.

Locatie Huizen

Financiële bijdrage

Stichting Schuilplaats heeft een samenwerking met  de onderstaande kerkelijke gemeenten, waardoor alle inwoners van  Huizen en Eemnes een gereduceerd tarief van € 25,00 per uur   betalen. Met de volgende kerkelijke gemeenten in  Huizen en Eemnes heeft Schuilplaats een samenwerking:

• PKN Hervormde gemeente Huizen
  • Hersteld Hervormde gemeente Huizen
  • PKN Hervormde gemeente Eemnes

Locatie Scherpenzeel

Financiële bijdrage

Stichting Schuilplaats heeft een samenwerking met de burgerlijke gemeente Scherpenzeel en een aantal kerkelijke gemeenten waardoor  de gesprekken kosteloos zijn. De volgende kerkelijke gemeenten ondersteunen het werk van  Stichting Schuilplaats in Scherpenzeel:

• PKN Hervormd Scherpenzeel
  • Hersteld Hervormde gemeente Scherpenzeel/Renswoude

Locatie Woudenberg

Financiële bijdrage

Stichting Schuilplaats heeft een samenwerking met  een aantal kerkelijke gemeenten in Woudenberg waardoor  de eigen bijdrage gereduceerd is tot € 25,00 per uur. De volgende kerkelijke gemeenten ondersteunen het werk van  Stichting Schuilplaats in Woudenberg:

• PKN Hervormde Gemeente Woudenberg
  • Hersteld Hervormde Gemeente Woudenberg

Jouw steun voor dit belangrijke werk is van harte welkom!  Hiermee maak je het mogelijk dat mensen die de eigen bijdrage niet kunnen betalen toch de noodzakelijke hulp en ondersteuning krijgen. Namens hen: hartelijk dank!

Je kunt een gift overmaken op NL18 INGB 0001341400 ten name van Stichting Schuilplaats o.v.v. ‘Regio Utrecht’. of specifiek voor de onderstaande locaties.

• Locatie Huizen:  NL18 INGB 0001341400 van Stichting Schuilplaats o.v.v. ‘gift DMW Huizen’
  • Locatie Scherpenzeel:   NL28 RABO0355135078 van de Diaconie Hervormde gemeente Scherpenzeel o.v.v. 'DMW Scherpenzeel'
  • Locatie Woudenberg:  NL75 RABO 0372 4005 23 van Diaconie Hervormde Gemeente Woudenberg o.v.v.  ‘DMW Woudenberg’.

Voor aanvullende informatie over financiën verwijzen we u naar Financiën en Vergoedingen.

Medewerkers

Christine