Hulpverlening Goeree-Overflakkee

Woon je op Goeree-Overflakkee en wil je je aanmelden voor christelijke hulpverlening of informatie opvragen? Bel dan naar het algemeen advies-en informatienummer 0318 - 54 78 70.

Woon je buiten Goeree-Overflakkee? Dan kun je terecht bij de regio Zuid-West Nederland.

DMW Goeree-Overflakkee

DMW (Diaconaal Maatschappelijk Werk) Goeree-Overflakkee is een gezamenlijk initiatief van Stichting De Vluchtheuvel en Stichting Schuilplaats. DMW Goeree-Overflakkee wordt mede mogelijk gemaakt door structurele bijdragen van kerken op Goeree-Overflakkee.  De gesprekken vinden plaats in verenigingsgebouw ‘De Hoeksteen’, van de PKN, hervormde gemeente Middelharnis. De ingang van de gesprekslocatie bevindt zich aan de voorkant van het verenigingsgebouw. U kunt parkeren op één van de parkeerplaatsen nabij het verenigingsgebouw.

Informatie en aanmelden

Voor meer informatie en/of hulpvragen is er elke werkdag van 8.30 tot 10.00 uur telefonisch spreekuur. Je hebt dan rechtstreeks contact met een hulpverlener, die aangeeft hoe het vervolgtraject eruit zou kunnen zien. Buiten dit spreekuur krijg je een telefoniste aan de lijn of een antwoordapparaat. Hulpvragen kun je ook via het contactformulier indienen.

Financiële bijdrage

De kosten voor de hulpverleningsgesprekken bij DMW Goeree-Overflakkee zijn € 85,00 per gesprek (per uur). Indien je lid bent van één van de participerende kerken krijg je een reductie op de kosten, waardoor u € 40,00 per gesprek (per uur) betaalt. Hiermee draag je samen met de participerende kerken bij, om op een financieel verantwoorde manier de hulpverlening te realiseren. Er kunnen echter omstandigheden zijn, waardoor je niet in staat bent om dit bedrag te betalen. Wanneer dit op jou van toepassing is, hebben we graag in contact met je om samen naar een oplossing te zoeken, zodat we toch voor je van betekenis kunnen zijn.

Indien je niet in staat bent om naar de locatie te komen, kunnen wij (in noodzakelijke situaties) bij je thuis komen. Hiervoor geldt dan een reiskostentarief van € 0.39 per gereden kilometer.

Uw steun voor dit belangrijke werk is van harte welkom! U kunt een gift overmaken op: NL18 INGB 0001341400 van Stichting Schuilplaats o.v.v. ‘DMW Goeree-Overflakkee’. Hiermee maakt u het mogelijk dat mensen die de eigen bijdrage niet kunnen betalen toch de noodzakelijke hulp en ondersteuning krijgen. Namens hen: hartelijk dank! Voor aanvullende informatie over financiën verwijzen we u naar Financiën.