Cursus Lotgenotengroep partner met autisme

Stichting Schuilplaats organiseert lotgenotenbijeenkomsten voor partners van mannen/vrouwen met  (vermoedelijk) een autisme spectrum stoornis. Aan de hand van een - vijftal thema's- gaan we in gesprek wat dit betekent voor jezelf en de relatie de je hebt.

De thema's die besproken worden zijn:

• Relatie en gezin
  • Communicatie en emoties
  • Mijn eigen rol
  • Energie en balans
  • Intimiteit en seksualiteit

Lotgenotengroep Sprang-Capelle

Bij voldoende aanmeldingen start er een lotgenotengroep met 5 bijeenkomsten op woensdagochtend. De  bijeenkomsten  vinden plaats op woensdagmorgen  11 september, 9 oktober, 6 november, 4 december 2024 en 8 januari 2025 van 9.30-11.30 uur.

Meer informatie en aanmelding  kan via het aanmeldformulier of bij Eline van Zelst  ( evzelst@stichtingschuilplaats.nl of tel.nr.: 0649639459).

Lotgenotengroep Sliedrecht

In Sliedrecht is  in het voorjaar 2024 een lotgenotengroep gestart. Bij voldoende  aanmeldingen start er eind 2024 of begin 2025 weer een nieuwe groep.  Jennie Schipper zal de lotgenotengroep begeleiden. De dag waarop de groep wordt gehouden is op dit moment nog niet bekend. U kunt zich nu al wel aanmelden voor deze lotgenotengroep.

Schuilplaats Perspectief over Relatie: