Hulpverlening Regio Achterhoek

Informatie en aanmelden

Voor informatie en/of hulpvragen kun je ons   contactformulier  gebruiken.  Je kunt ook telefonisch contact opnemen op 0318-547870. Wanneer wij de telefoon niet op kunnen nemen vragen wij je de voicemail in te spreken. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug.  Woon je buiten deze regio, zie dan voor verdere informatie onder 'locaties'.

De begeleidingsgesprekken zullen plaatvinden in regio Veenendaal (locatie Veenendaal) of regio Veluwe (locatie Apeldoorn). Het is ook mogelijk om begeleiding te ontvangen door beeldbellen mits dit past bij je hulpvraag.

Daarnaast willen we je wijzen op de mogelijkheid om voor je hulpvraag contact op te nemen met praktijk De Linde van Marianne Lindeman. Zij heeft eerder werkzaamheden voor Stichting Schuilplaats verricht in de Achterhoek. Haar praktijk is gevestigd in Doetinchem. Meer informatie kun je vinden op www.delindehulpverlening.nl .

Jouw steun voor het belangrijke werk van Stichting Schuilplaats is van harte welkom! Je kunt een gift overmaken op:
NL18 INGB 0001341400 van Stichting Schuilplaats o.v.v. ‘gift donateur’.  Voor aanvullende informatie over financiën verwijzen we je naar   Financiën  en Vergoedingen.

Medewerkers