Vacature psychosociaal hulpverlener regio Noord Brabant

Vacature psychosociaal hulpverlener in pdf.

Stichting Schuilplaats is een landelijke, interkerkelijke hulpverleningsorganisatie voor psychosociale hulp vanuit een christelijke identiteit. Onze passie voor het helpen van mensen komt voort uit ons geloof dat elk mens als schepsel van God van waarde is. Onze hulpverlening is therapeutisch, concreet en oplossingsgericht. We geven ook advies aan predikanten en ambtsdragers en stellen onze diensten beschikbaar aan kerkelijke gemeenten en werken samen met burgerlijke gemeenten.

Ben jij een professionele hulpverlener en herken jij je in onze passie? Wil je van waarde zijn voor andere mensen? Stichting Schuilplaats heeft verspreid over Nederland twaalf hulpverleningslocaties. In ons team van 16 psychosociale hulpverleners hebben wij plaats voor een nieuwe collega in regio Noord-Brabant. Daarbij is het de verwachting dat we een specifieke taakstelling krijgen van één van de burgerlijke gemeenten. Zodoende hebben we de volgende vacature:

Psychosociaal Hulpverlener

16 uur per week

(optioneel tot 32 uur per week)

voor de regio Noord-Brabant

Taakomschrijving Psychosociaal Hulpverlener

·         Het bieden van psychosociale hulpverlening, zowel individueel als met echtparen en gezinnen

·         Het geven van informatie en advies aan cliënten en het aanbieden van cursussen

·         Samenwerken en contact onderhouden met kerken en verwijzers

·         Vorm geven aan bekendheid en publiciteit door lezingen en presentaties

·         Meebouwen aan teamontwikkeling en kwaliteitsverbetering

·         Vormgeven aan samenwerking met burgerlijke gemeente(n) in de regio

Profiel Psychosociaal Hulpverlener

·         Belijdend en meelevend lid van één van de reformatorische/christelijke kerken

·         Bij voorkeur een afgeronde opleiding HBO MWD / Social Work / Psychosociaal Therapeut

·         Je kunt goed contact maken, je kent jezelf en kunt aansluiten bij de cliënt

·         Je geeft op een methodische wijze invulling aan de hulpverlening

·         Zelfstandig en ondernemend met een proactieve betrokkenheid

·         Samen willen bouwen aan een (nieuw) zorgstructuur met andere zorgaanbieders in de regio

Aanbod

Het betreft een vacature van 16 uur per week, maar naar verwachting zullen er meer uren nodig zijn op termijn tot 32 uur per week. Binnen regio Noord-Brabant werk je samen met een andere enthousiaste en gedreven hulpverlener van Stichting Schuilplaats op locatie Sprang-Capelle. Je bent daarnaast onderdeel van een groter team van hulpverleners die namens Stichting Schuilplaats op diverse locaties in het land werkzaam zijn. Er vinden minimaal vier teamdagen per jaar plaats voor onderlinge verbondenheid en inspiratie. Je salaris is in overeenstemming met CAO Sociaal Werk.

Informatie en sollicitatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de heer H.J.C. Rebel, teamleider hulpverlening. Telefoonnummer: 0318 – 526123. Ben je enthousiast over deze vacature? Stuur dan je sollicitatie met motivatie en CV naar info@stichtingschuilplaats.nl.