Cursus Zelfvertrouwen

Voor wie wil groeien in een realistische kijk op zichzelf

Vraag jij je vaak af wat anderen van je vinden? Heb je moeite met 'nee' zeggen? Denk je vaak negatief over jezelf? Vind je het moeilijk om met kritiek om te gaan?   Worstel je als christen met zelfvertrouwen?
Misschien is de cursus zelfvertrouwen iets voor jou.

In de cursus zelfvertrouwen leer je op een realistische en Bijbelse manier naar jezelf te kijken. Je ontdekt waar je goed in bent en waar je aan kunt werken.

De thema's die aan de orde komen zijn observeren en interpreteren, boosheid uiten, omgaan met kritiek, nee zeggen, aandacht voor je gevoel, christelijk geloof en zelfwaardering, spreken in een groep en wensen uiten. Tijdens de bijeenkomsten krijg je informatie en gezamenlijke opdrachten, thuis mag je aan individuele opdrachten werken.

Cursus Zelfvertrouwen Woudenberg

Bij voldoende aanmeldingen start er januari 2023 een nieuwe cursus zelfvertrouwen in Woudenberg. Cursusdata: 12 januari, 26 januari, 9 februari, 23 februari, 9 maart, 23 maart, 6 april en 20 april 2023.
U kunt zich via het aanmeldformulier  inschrijven.

Cursus Zelfvertrouwen Huizen

Bij voldoende aanmeldingen start in maart 2022 een cursus zelfvertrouwen in Huizen. De eerste bijeenkomst  vindt plaats op woensdagmorgen 9 maart van 9.30 -11.30 uur.  Verdere data zijn: 23 maart, 6 april, 20 april, 11 mei, 25 mei, 8 juni en 22 juni.

Voorafgaand aan de cursus zal er een kennismakingsgesprek plaatsvinden.

U kunt zich via het aanmeldformulier inschrijven of door telefonisch contact op te nemen , telefoonnummer  0318-547870.

Cursus zelfvertrouwen regio Noord-Brabant / De Langstraat

Interesse om de cursus zelfvertrouwen te volgen in de regio Noord Brabant/De langstraat?. U kunt zich via het aanmeldformulier  inschrijven.

Cursus Zelfvertrouwen Staphorst

Bij voldoende aanmeldingen start in  mie 2022. De eerste bijeenkomst vindt plaats op donderdagavond  van 19.30-21.30 uur. Data: 12 mei, 19 mei, 2 juni, 9 juni, 23 juni,30 juni, 7 juli en 14 juli.

Onderwerpen die besproken worden: Grenzen aangeven, Aandacht voor je gevoel, Spreken in een groep, Zelfacceptatie, Omgaan met kritiek,  ‘Nee’ zeggen, Omgaan met boosheid.

Kennismaking: Voordat de cursus start zal er een screening plaatsvinden middels een persoonlijk gesprek.

Aantal bijeenkomsten: Deze cursus bestaat uit 8 bijeenkomsten van twee uur en vindt één keer in de twee weken ’s avonds plaats.

Kosten: Aan de cursus zijn geen kosten verbonden voor inwoners van gemeente Staphorst.

Waar? Stichting Schuilplaats, Hoogeweg 30 in Staphorst

Aanmelden of vragen? Voor aanmelden kunt u terecht op onze website: www.stichtingschuilplaats.nl of door contact op te nemen met Esther van der Plas: 06-86882056.

Cursus Zelfvertrouwen Sliedrecht/regio Rotterdam

Bij voldoende aanmeldingen start er in 2022 een cursus zelfvertrouwen.

Aanmelden voor de cursus zelfvertrouwen. U kunt zich via het aanmeldformulier  inschrijven

...
...............

...