Cursus Zelfvertrouwen

Voor wie wil groeien in een realistische kijk op zichzelf

Vraag jij je vaak af wat anderen van je vinden? Heb je moeite met 'nee' zeggen? Denk je vaak negatief over jezelf? Vind je het moeilijk om met kritiek om te gaan?   Worstel je als christen met zelfvertrouwen?
Misschien is de cursus zelfvertrouwen iets voor jou.

In de cursus zelfvertrouwen leer je op een realistische en Bijbelse manier naar jezelf te kijken. Je ontdekt waar je goed in bent en waar je aan kunt werken.

De thema's die aan de orde komen zijn observeren en interpreteren, boosheid uiten, omgaan met kritiek, nee zeggen, aandacht voor je gevoel, christelijk geloof en zelfwaardering, spreken in een groep en wensen uiten. Tijdens de bijeenkomsten krijg je informatie en gezamenlijke opdrachten, thuis mag je aan individuele opdrachten werken.

Cursus regio Veenendaal

In regio Veenendaal start in het najaar    van 2019 een cursus  Zelfvertrouwen. U kunt zich hier nu al voor aanmelden. Bij voldoende aanmelding zal de cursus doorgaan en wordt u op de hoogte gebracht van  data  en tijdstip.

Aanmelden kan via info@stichtingschuilplaats.nl.

Schuilplaats Perspectief over Zelfvertrouwen: