Hulpverlening Regio Goeree-Overflakkee

Informatie en aanmelden

Voor informatie en/of hulpvragen kun je ons   contactformulier  gebruiken.  Je kunt ook telefonisch contact opnemen op 0318-547870. Wanneer wij de telefoon niet op kunnen nemen vragen wij je de voicemail in te spreken. Wij bellen dan zo snel mogelijk terug.  Woon je buiten deze regio, zie dan voor verdere informatie onder 'locaties'.

Algemene regionale informatie

DMW Goeree-Overflakkee is een gezamenlijk initiatief van Stichting De Vluchtheuvel en Stichting Schuilplaats in samenwerking met de  kerkelijke gemeenten en de burgerlijke gemeente Goeree-Overflakkee.

De hulpverleningsgesprekken vinden plaats in verenigingsgebouw ‘De Hoeksteen’, van de Hervormde gemeente Middelharnis of in gebouw de Dillenburg in Middelharnis .

Financiële bijdrage

De gesprekskosten worden gefinancierd door de burgerlijke gemeente van Goeree-Overflakkee. Dit betekent dat de hulpverlening voor de inwoners van Goeree-Overflakkee kosteloos is.

Indien je niet in staat bent om naar de locatie te komen, kunnen wij (in  uitzonderlijke situaties) bij je thuis komen. Hiervoor  worden reiskosten en reistijd in rekening gebracht.

Jouw steun voor dit belangrijke werk is  van harte welkom! Je kunt een gift overmaken op: NL18 INGB 0001341400 van Stichting Schuilplaats o.v.v. ‘Bijdrage Stichting Schuilplaats’. Hiermee maak je het mogelijk om zulke initiatieven als op Goeree-Overflakkee mogelijk te maken. Namens ons als organisaties: hartelijk dank! Voor aanvullende informatie over financiën verwijzen we je naar   Financiën  en Vergoedingen.

Medewerkers

Lydia

Psychosociaal Therapeut, geregistreerd NFG lid, registerlid VPMW en RBCZ, AGB code: 90117419

Regio Goeree-Overflakkee