Klachtenreglement

De hulpverleners van Stichting Schuilplaats en het DMW doen hun best om een optimale kwaliteit te leveren in de hulpverlening. Toch kan het gebeuren dat je niet (geheel) tevreden bent. We hopen dat je ons daarover informeert, zodat we kunnen proberen iets aan jouw ongenoegens te doen. We horen ook graag van je als je vindt dat zaken verbeterd kunnen worden. We noemen dat een ‘Klachtbespreking’. Komen we er samen niet uit, dan kun je een beroep doen op de klachtenfunctionaris van Stichting Schuilplaats die jou kan bijstaan in het kiezen van een volgende fase in de klachtafhandeling. Je kunt dan kiezen voor een ‘Klachtbemiddeling’ of voor een ‘Klachtbehandeling’ door een onafhankelijke klachtencommissie.

Meer informatie kunt u lezen in de brochure 'klachtenreglement'.