Hulpverlening Scherpenzeel

Woon jein Scherpenzeel of Renswoude en wil je je aanmelden voor christelijke hulpverlening of informatie opvragen?  Bel dan naar het algemeen advies- en informatienummer 0318 - 54 78 70.

Woon je buiten Scherpenzeel of Renswoude? Dan kun je terecht bij de locatie Midden Nederland.

DMW Scherpenzeel

Stichting Schuilplaats heeft in 2013 een hulpverleningslocatie geopend in Scherpenzeel. DMW (Diaconaal Maatschappelijk Werk) Scherpenzeel wordt mede mogelijk gemaakt door structurele bijdragen van kerken uit Scherpenzeel/Renswoude en de burgerlijke gemeente Scherpenzeel.  De gesprekken vinden plaats in 'De Ruif'.

Voor meer informatie en/of hulpvragen is er elke werkdag van 8.30 tot 10.00 uur telefonisch spreekuur. Je hebt dan rechtstreeks contact met een hulpverlener, die aangeeft hoe het vervolgtraject eruit zou kunnen zien. Buiten dit spreekuur krijg je een telefoniste aan de lijn of een antwoordapparaat. Hulpvragen kun je ook via het contactformulier indienen.

Financiële bijdrage

Voor DMW Scherpenzeel ontvangen we een structurele bijdrage van de PKN Hervormd Scherpenzeel, de Hersteld Hervormde gemeente Scherpenzeel-Renswoude en de burgerlijke gemeente Scherpenzeel. De gesprekken zijn daardoor voor u kosteloos.

Indien je niet in staat bent om naar de locatie te komen, kunnen wij (in noodzakelijke situaties) bij je thuis komen. Hiervoor geldt dan een reiskostentarief van € 0.39 per gereden kilometer.

Uw steun voor dit belangrijke werk is daarnaast van harte welkom! U kunt een gift overmaken op: NL28 RABO0355135078 van de Diaconie Hervormde gemeente Scherpenzeel onder vermelding van 'Diaconaal Maatschappelijk Werk Scherpenzeel'.  Hiermee maakt u het mogelijk dat mensen die de eigen bijdrage niet kunnen betalen toch de noodzakelijke hulp en ondersteuning krijgen. Namens hen: hartelijk dank! Voor aanvullende informatie over financiën verwijzen we u naar Financiën.

Voor aanvullende informatie over financiën verwijzen we u naar Financiën.