Echtscheiding

Een echtscheiding is een aangrijpende ervaring. Er gaat vaak een heel proces aan vooraf voordat er een keuze wordt gemaakt om een huwelijk te ontbinden. Er kunnen allerlei redenen daartoe zijn. En deze redenen zijn zeer persoonlijk. Het gaat vaak gepaard met worsteling en twijfels. Zeker ook op geloofsgebied! Het is een zegen als je mensen in je nabije omgeving hebt, met wie je deze worsteling en twijfels kunt bespreken.

Maar het kan ook zijn dat je er helemaal alleen voor staat. Stichting Schuilplaats draagt graag bij aan herstel van relaties, maar we realiseren ons ook dat we in een gebroken wereld leven. Wanneer tot een echtscheiding wordt overgegaan, willen we graag een hand reiken en steun bieden om de schade zo beperkt mogelijk te houden. Heeft u behoefte aan ondersteuning en begeleiding bij of na een echtscheiding, neem dan contact met ons op.

U kunt uw vraag  ook stellen via het formulier rechts op deze pagina. We zullen dan  met u kijken welke steun of begeleiding het beste bij uw situatie past. Kijk ook eens naar onze cursus Verder na echtscheiding.

Wilt u meer lezen over uiteenlopende thema’s, van persoonlijke emoties tot juridische stappen bij echtscheiding? Ga dan naar www.alswegenscheiden.nl.

Neem contact op!