Uw mening over opvoedvragen

shutterstock_74293312

Stichting Schuilplaats is benieuwd naar uw mening over hoe zij als stichting zijnde hulp bij opvoedvragen geven. Daarom doen wij als twee studenten van Driestar Educatief hier onderzoek naar. Wij willen u als donateur, kerkelijk werker, leerkracht of als andere betrokkene bij de stichting vragen mee te werken aan dit onderzoek door middel van het invullen van een enquête.

Het invullen van de enquête zal ongeveer 10 minuten van uw tijd kosten. De door u verstrekte gegevens zullen uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden. De resultaten van de vragenlijst worden vertrouwelijk behandeld. Het is niet mogelijk om in te zien wie welke antwoorden ingevuld heeft.

Indien u bereid bent mee te doen aan dit onderzoek, verzoeken wij u vriendelijk om via onderstaande link de vragenlijst te openen en de vragen en stellingen te beantwoorden. ( op de link gaan staan, met rechte muisknop klikken en vervolgens klikken op hyperlink openen)

Link naar enquête: https://www.survio.com/survey/d/F4I8N8C7O9O3X6U1X

Uw mening is voor ons belangrijk!

Alvast  heel hartelijk dank voor uw medewerking.