Relatieproblemen

'Het huwelijk is een overgebleven paradijsbloem'. Misschien herkent u deze uitspraak als uw verwachting voor uw huwelijk. U was vast besloten om de ander trouw te blijven, in goede en kwade dagen.

Druk

Maar als de kwade dagen komen, blijkt dit heel wat te vragen. Miscommunicatie, onmacht, woede, verdriet, drukte, seksuele problemen, zorgen om uzelf, de ander of de kinderen. Er zijn veel zaken die een huwelijk zwaar kunnen belasten. De druk op uw huwelijk kan zelfs zo groot worden dat uw huwelijk dreigt te breken.

Is de verbondenheid in uw relatie ver te zoeken? Heeft acceptatie en liefde plaatsgemaakt voor stilzwijgen en ruzie? Tegenwoordig eindigen één op de drie huwelijken in een echtscheiding. Als hier kinderen bij betrokken zijn, heeft dat negatieve gevolgen voor hen. En wat te denken van de belofte die u aan elkaar en God gedaan hebt?

Hoop

Relatietherapie is niet de makkelijkste weg. Maar het is wel de weg die u uiteindelijk weer bij elkaar brengt. We zien in onze praktijk letterlijk dagelijks voorbeelden van echtparen die de moed verloren hadden en nu weer in contact komen met elkaar.

Geef de hoop voor uw huwelijk en uw partner niet op. Vind de weg terug naar elkaar.

Neem contact met ons op, of stel uw vraag via het formulier rechts op deze pagina.

Kijk ook eens naar onze cursus Man & Vrouw.

Op zoek naar relatietherapie voor uzelf of een ander?

Neem contact met ons op.