Jeugdhulpverlening

Soms zit het leven je niet altijd mee. Je wilt genieten van je vrienden, je schooltijd en de leuke dingen in het leven. Maar misschien lukt het jou niet om zo te genieten zoals je zou willen. Er kunnen negatieve gedachten zijn die je dwarszitten, of dingen waar je bang voor bent. Misschien lig je wakker van de relatie met je ouders of met je vrienden.

Vertrouwenspersoon

Het is het beste om zo snel mogelijk een gesprek aan te gaan. Zoek iemand die je vertrouwt: je ouders, de huisarts, een docent of vertrouwenspersoon op school. Als zij je niet verder kunnen helpen of als je voor je gevoel niemand hebt bij wie je terecht kunt, neem dan contact met ons op. We willen er voor je zijn en met je meedenken over wat jou gaat helpen.

In een eerste gesprek zullen we met je kijken wat je nodig hebt en of je met je vraag bij ons aan het goede adres bent. Als dat zo is, zullen we in de volgende gesprekken kijken naar allerlei verschillende onderdelen van je leven: school, werk, vrienden, gezin, vrije tijd, financiën. Wat gaat er al goed en wat kun je beter of anders doen? Ons doel is bereikt als jij je doelen bereikt heb. Als jij weer lekker in je vel zit.

Neem contact met ons op, of stel je vraag via het formulier rechts op deze pagina.

Let op: als je jonger dan 16 jaar bent, zijn we verplicht om te vragen of je ouders op de hoogte zijn van het feit dat je hulp bij ons zoekt.  Als je 16 jaar of ouder bent, kun je je zonder medeweten van je ouders aanmelden. We zullen dan wel samen met jou kijken of en hoe we je ouders bij de gesprekken kunnen betrekken.

Zoek jij hulp of kent u of jij iemand die hulp zoekt?

Neem direct contact met ons op.